Personel Şube Müdürlüğün Görevleri * HİTAP, BES, SGK, KESENEK Aylık İş Gücü Bildirgesi Sistemlerinin takibi ve yazışmalarını yapmak. * Memur, Sözleşmeli personel ve İşçinin İşe giriş, İşten çıkış, tayin, aylık bildirgeleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak. * Taşra Personelinin emeklilik işlemlerini yapmak. * Aday memurların iş ve işlemlerini yapmak. * Görevde yükselme ile ilgili iş ve işlemleri yapmak. * Hizmet içi eğitimler ile ilgili iş ve işlemleri yapmak. * DÖSİMM personellerine ait aylık puantajların ilgili Bakanlığa göndermek. * İş kurdan çalıştırılan personellerin (TYP,SÇP vb.) maaşları hazırlamak. * Muhtasar beyannamesini düzenlemek. * Memur, 4/B sözleşmeli personel ve işçi maaşlarını hazırlamak. * Müdürlüğümüz ve bağlı birimlerimizdeki personellerin özlük işlerinin takibini yapmak. * Memurları öğrenim durumları, tayin, unvan değişikliği, vb. durumların HİTAP ve İKS sistemine girmek. * Memur, Sözleşmeli personel ve İşçinin İşe giriş, İşten çıkış, tayin, aylık bildirgeleri, keseneklerini zamanında sisteme girmek.